Praca z Pacjentem

Podaruj radość słyszenia!

Wiesz, na czym polega ubytek słuchu?
Definicja powie Ci, że to zaburzenie funkcjonowania narządu słuchu przejawiające się nieprawidłowym przewodzeniem
lub odbiorem dźwięków.

Ale czym NAPRAWDĘ może być ubytek słuchu dla Pacjenta?

Samotnością.
Wyizolowaniem.
Wstydem.
Obniżonym nastrojem albo depresją.
Zależnością od innych.
Podejrzliwością.

Wyobraź sobie, że jesteś w stanie to zmienić. Możesz przywrócić w życiu osoby niesłyszącej równowagę i spokój, zakończyć samotność
i wyizolowanie
z codziennego życia, dać swobodny kontakt z innymi – rozmowę z sąsiadką, dziećmi, zabawę z wnukami.

Dzięki Twojej pracy ludzie z ubytkiem słuchu staną się niezależni – zrobienie zakupów na targu przestanie być stresujące, a umówienie wizyty do lekarza nie sprawi już żadnych trudności.

Twoja pomoc sprawi, że oglądanie telewizji, koncerty i spektakle teatralne znów staną się źródłem przyjemności, a uczestniczenie
w spotkaniach w gronie przyjaciół będzie czynne i pełne.

Najprościej – podarujesz osobom niedosłyszącym radość słyszenia – najważniejszą wartość pracy w Słuchmedzie.

Dzięki największej w Polsce sieci salonów akustyki słuchu jesteśmy zawsze blisko Pacjentów. Twój salon jest wyposażony w wysokiej jakości sprzęt diagnostyczny. Do dyspozycji masz najwyższej jakości urządzenia wspomagające słuch – oferujesz Pacjentom najlepsze możliwe rozwiązania.

Chcesz się włączyć w naszą misję?

Praca z Pacjentem to duże wyzwanie.
Wymaga cierpliwości, empatii i zrozumienia potrzeb osób niedosłyszących – najczęściej starszych.
Nasi Pacjenci to osoby mające szereg problemów w kontakcie z otoczeniem.
Wymagają zrozumienia i szczególnego traktowania w kontakcie osobistym i zdalnym.

Zobacz, jak możesz to zrobić, pracując z Pacjentem.

Protetyk słuchu

Protetyk słuchu dzięki swojemu wykształceniu i wiedzy rozwiązuje problemy osób niedosłyszących.

Do głównych zadań należy rozpoznanie problemu słuchowego Pacjenta, uzgodnienie potrzeb słuchowych i dobór optymalnego rozwiązania – aparatów słuchowych.

W ramach swoich czynności protetyk słuchu przede wszystkim:

  • wykonuje specjalistyczne badania słuchu,
  • rozpoznaje problemy i potrzeby słuchowe Pacjenta,
  • wykonuje czynności związane z doborem pomocy słuchowych – przede wszystkim aparatów słuchowych,
  • wykonuje czynności administracyjne związane ze sprzedażą pomocy słuchowych,
  • realizuje obsługę posprzedażową,
  • bierze udział w akcjach promujących Słuchmed.

Ale przede wszystkim – tak jak każdy z nas – ma na celu dobro Pacjenta i traktuje go indywidualnie.

A jak może wyglądać wizyta i rozmowa z Pacjentami?

                                                                                                                             

 

Asystent ds. protetyki słuchu / koordynator oddziału

Asystent ds. protetyki słuchu / koordynator oddziału jest pierwszą osobą, którą spotyka Pacjent w salonie akustyki słuchu. Jest twarzą
i głosem firmy – to od niego zależy pierwsze wrażenie.

Czym zajmuje się na co dzień:

  • słucha Pacjenta i odczytuje jego potrzeby – wita i organizuje jego czas w salonie,
  • dba o dobry osobisty i telefoniczny kontakt z Pacjentem,
  • prezentuje rozwiązania pozwalające polepszyć słuch pacjenta,
  • pokazuje i udziela porad, jak dbać o aparaty słuchowe,
  • oferuje i sprzedaje akcesoria do aparatów słuchowych,
  • zarządza kalendarzem salonu akustyki słuchu – we współpracy z protetykiem słuchu i Działem Zdalnej Obsługi Pacjenta ustala dzień pracy,
  • uzupełnia i aktualizuje dane w systemie obsługi pacjenta,
  • obsługuje program sprzedażowy,
  • dba o stan magazynu, aby nie zabrakło tego, co chcemy zaoferować Pacjentom,
  • dba o widoczny, rozpoznawalny i spójny wizerunek salonu,
  • organizuje pracę salonu tak, żeby działał sprawnie,
  • odbiera paczki, obsługuje korespondencję i dokumenty księgowe,
  • wspiera i bierze czynny udział w akcjach marketingowych.

Po przeszkoleniu koordynator/asystent może samodzielnie wykonywać badania słuchu. Jeśli chce poszerzyć swoje umiejętności – może aplikować do szkoły/uczelni kształcącej w zawodzie protetyka słuchu.

Zobacz, co mówią nasi pracownicy

                                                                                                                                 

 

Konsultant ds. obsługi pacjenta

Dział Zdalnej Obsługi Pacjenta – to do tego zespołu przekierowywane są połączenia, których nie możesz odebrać (np. dlatego, że zajmujesz się Pacjentem). Pracownicy tego działu umawiają wizyty w Twoim kalendarzu.

Konsultant ds. obsługi pacjenta kontaktuje się bezpośrednio z naszymi obecnymi i przyszłymi Pacjentami. Zachęca do wykonania profilaktycznych badań słuchu i umawia wizyty do salonów akustyki słuchu.

Jest doradcą i odpowiada na pytania Pacjentów dotyczące naszej oferty. Pracuje zdalnie – wykorzystuje do kontaktu telefon, czat oraz e-mail.

To bardzo odpowiedzialne zadanie wspierające pracę salonów akustyki słuchu. Przy pierwszorazowym kontakcie telefonicznym to od niego zależy, jaką opinię o Słuchmedzie będzie miał Pacjent.

                                                                                                                                 

 

Rejestratorka medyczna

Praca rejestratorki ma kluczowe znaczenie w Centrach Medycznych Słuchmed.
Jest pierwszą osobą, z którą rozmawia Pacjent – osobiście lub telefonicznie.

Rejestratorka organizuje przyjęcia Pacjentów do poszczególnych poradni, zarządza dokumentacją medyczną, a także wspiera lekarzy, diagnostów i pielęgniarki pracujących w Centrach.

 

Czekamy na Ciebie

Jeśli uważasz, że możesz włączyć się w realizację naszej misji –
aplikuj do nas!

INFORMACJA O POLITYCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

W celu dostarczania naszych usług wykorzystujemy pliki cookies. Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookies, opcjach wypisu oraz Twoich preferencjach kliknij polityką prywatności. Korzystanie z naszego serwisu internetowego traktowane jest jako zgoda na politykę przetwarzania danych osobowych.