Konsultant(ka) ds. zdalnej obsługi pacjenta

Dział Zdalnej Obsługi Pacjenta – to do tego zespołu przekierowywane są połączenia, których nie możesz odebrać (np. dlatego, że zajmujesz się Pacjentem). Pracownicy tego działu umawiają wizyty w Twoim kalendarzu.

Konsultant(ka) ds. obsługi pacjenta kontaktuje się bezpośrednio z naszymi obecnymi i przyszłymi Pacjentami. Zachęca do wykonania profilaktycznych badań słuchu i umawia wizyty do salonów akustyki słuchu.

Jest doradcą/doradczynią i odpowiada na pytania Pacjentów dotyczące naszej oferty. Pracuje zdalnie – wykorzystuje do kontaktu telefon, czat oraz e-mail.

To bardzo odpowiedzialne zadanie wspierające pracę salonów akustyki słuchu. Przy pierwszorazowym kontakcie telefonicznym to od niego/niej zależy, jaką opinię o Słuchmedzie będzie miał Pacjent.

 

Jeśli uważasz, że możesz włączyć się w realizację naszej misji –
aplikuj do nas!

INFORMACJA O POLITYCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

W celu dostarczania naszych usług wykorzystujemy pliki cookies. Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookies, opcjach wypisu oraz Twoich preferencjach kliknij polityką prywatności. Korzystanie z naszego serwisu internetowego traktowane jest jako zgoda na politykę przetwarzania danych osobowych.